2008 i bilder

Ja, jag får väl också lägga upp 2008 i bilder

Januari


1 Jag klippte mig rätt kort & färgade svart för sista gången
2 Det snöade & jag & Alex akrev på bilar
3 Jag försökte sluta röka..
4 Jag tränade en gång i veckan
5&6 skola skola skola
7 Snusdosan som Alex mystiskt hade ett S på.



Februari



1 Jonna visade gumpen i skolan
2 jag tränade fortfarande
3 vi kollade på rullstolsrugby med skolan
4 vi frös ihjäl oss på försäsongen
5&6 det blev vild fest hemma hos Robert


Mars


1 Jag fyllde 19
2 Var på Taboo & fick min present av Alex
3 Jag var massor med kär i Alex
4 Min första konsert, Hardcore Superstar
5 Snö, i mars?
6 Doris var söt.


April


1 fika på lidl taket med Alex
2 Molnen hade en skepnad som såg ut som elefanter
3 Fotbollsfest hemma hos oss, pappa var väldigt glad.
4 Jag fick mitt pass!
5 Jag klippte lugg.....
6 Fotboll!


Maj

1, 1ÅR MED BABY!
2 fotoutställning
3 Arne var ståtlig.


Juni

1 Sara tog studenten!
2 fotorunda med Sara, då jag också tappade min mobil i bäcken..
3 Lowe vad sepe & badade...


Juli

1 BULGARIEN, BULGARIEN, BULGARIEN!
2, tatuerade min första tatuering, klicka på bilden för att se större.
3 Vi förlovade oss <3



Augusti

Inget speciellt, sista året i gymnasiet, fotorunda i västra hamnen.. typ.


September

1 vi hade bollkorvar i skolan...
2 Jonna blev 18 & fixade en bra fest :)
3 ESF!



Oktober

Det var höst & jag började med illustrationskalendern.


November

1 Det snöade i Höör
2 Pålle hade avskedsmiddag/fest.


December

1 Beställde studentmössan
2 fick en bebiskusin, Ella
3 Julafton




Alltså ingen speciellt att hänga i granen. bästa månaden var juli, utan tvekan. Hoppas innerligt att 2009 blir så jävla mycket roligare!











Din åsikt
Postat av: Eleonor

Fina bilder =)

2009-01-03 @ 20:24:28
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Jonna

gillar gumpen under februari ^^

2009-01-04 @ 00:06:10
URL: http://mylifeinlove.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback