Dagen & bilder

Inte mycket har hänt idag, var i skolan, vilket var trevligt, varit hos barnmorskan, JAG ÄR INTE GRAVID! (nu fick vi det problemet ur världen, med tanke på hur min mage ser ut...) Jag träffade Alex en stund sen bar det av hemmåt.

Har lånat en kamera i helgen, så har tagit lite bilder nu ikväll.


Armbandet mamma fick av oss.


Höör är lite fint


Mammas blomma


En stjärna lyser så klart (8)


Arne!


En liten tallrik som tillhör en liten servis som kusinen Ella ska få på söndag :)


Höörs centrum


Igen.


Höörs enda rödljus!!!!!


KOLLA VAD SNYGG JAG ÄR!
Jag har ändrat ögonen lite, tagit bort diverse finnar & dyligt & blivit lite smalare, med hjälp av PHOTOSHOP! :D

Godnatt.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback