Fotografering

Är du sugen på att bli fotograferad utan att betala en krona? Då har du kommit helt rätt! Jag behöver nämligen bli bättre på porträttfoton & tar gärna foton på dig, dina vänner eller hela familjer! Det enda jag begär tillbaka är att ni inte uder några som helt omständigheter tar bort min logga. Vill ni ha full äganderätt på bilden kommer jag ta en summa på ca 20 kr per bild. Då får ni bilderna precis som ni vill ha dem, & utan att ni behöver tänka på mig. Vad jag också begär är att om ni lägger upp dem på internet så ber jag er hänvisa till min blogg. (gäller inte de som köpt bilderna för egen äganderätt)

Så, några saker du ska tänka på innan du tar kontakt med mig?
  • Bor du i Skåne? Bra, då kan vi kanske komma överrens om att jag kan ta mig till din hemstad. Bor du inte i Skåne? Då får du själv betala resan till den närmsta ort i Skåne för dig, eller så kommer vi överrens om något annat.
  • Vill du ha något speciellt tema? Några speciella kläder eller miljö? Säg det när du kontaktar mig, så jag kan planera lite mer!
  • Ska det bara vara du eller ska fler vara med vid sessionen?
  • Vill du ha bilderna redigerade? Hur isåfall? (självklart också gratis)
  • Vill du ha äganderätt på bilderna? (alltså att du får använda dem var du vil utan att hänvisa till mig, eller ha min logga på bilden) Hur många bilder vill du isåfall ha, & ska de vara redigerade?
Om du vill ha äganderätt på dina bilder kommer jag även ta 10 kronor extra för varje redigering jag gör. Så totalt kan en bild kosta 30 kr & ni får dem då via mejl, alltså elektroniskt. Sen kan ni göra vad ni vill med dem.

Vill ni inte betala någonting, så får ni självklart använda dem hur ni vill. Sålänge min logga är kvar på bilden & om den kommer upp på internet så ska du hänvisa till min blogg då jag är fotografen.

Så, vad väntar du på? Se till att få tummen loss & mejla mig på [email protected]

Din åsikt
Postat av: bella

Ja va bra!

Inge bråttom, ta den tid du behöver!

skickar ett mail idag eller imorgon!

puss

2009-01-03 @ 21:54:27
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: mie

detta lät intressant då ja själv bor i malmö :) ska tänka på saken så hör ja av mig kanske ;D

2009-01-03 @ 22:12:35
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja tack ^^ Känns som om jag behöver bra bilder på mig, och du är duktig så ^^

2009-01-04 @ 00:29:58
URL: http://mylifeinlove.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh, jag har väntat så länge på någon som kanske kan fotografera mig och min lilla häst :) hade varit jätte kul om du velat det :) Hör av dej, när du har tid :)

2009-01-04 @ 10:28:52
URL: http://rebeccarockar.blogg.se/
Postat av: ida

jag kan ge dig en riktig utmaning.. och du lär verkligen få övat:) du ska få ta kort på mina vildhjärnor (barnen) framåt våren när det börjar slå ut lite på träden.. skulle vilja ha fina "lekbilder" utomhus:)

2009-01-07 @ 12:15:31
URL: http://idisplidis.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

gud vad skoj det låter : )

2009-02-03 @ 16:54:18
URL: http://sofija.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback