Gissa kändisen

Denna kvinna är en av de vackraste skådespelarna som finns, enligt mig då. Hon är så naturligt vacker att man blir avundsjuk. Dock har ju Sara jämfört mig med henne (A) när vi började umgås sa hon att hon tyckte mitt leende påmindes om Hennes



Klicka för förstoring

& så te två sakerna som jag blev nöjd med (på denna men :S)



Så, vem är hon?

Din åsikt
Postat av: Stinaa

Liv tyler hur det nu stavas:) . woow du e duktigt på detdära med att göra dom ;)!

2009-01-06 @ 23:30:47
URL: http://stinasplace.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback