Hej!

Inte uppdaterat sen igår morse, jag ber om ursäkt för det. Men jag har egentligen inte haft tid. Efter skolan igår stack jag hem till Jonna då hon ville bjuda på kaffe. Det var uppskattat :) Fick några bra bilder på utsikten, men de kommer upp senare. Sen var de bara att åka hem till Alex. Hade fått fribiljetter till hockey, så vi skulle dit. Åker dit men hoppar av några hållplater alldeles för långt bort, så vi fick gå i typ 20-30 min innan v var framme xD. Matchen var inte superrolig, då jagh inte är ett stort fan av hockey.. Men jag fick iallafall ta lite bilder på sport :D En sak som stör mig i efterhand är att jag glömt att det faktiskt går att filma med kameran... Hade jag kommit ihåg det hade jag filmat inmarchen, för den var COOOOOL! :)

Nu ska jag rensa kameran, lägga över bilder från förra helgen på ett minneskort så att Rickard kan få dem, sen ska vi nog börja bege oss. Önska mig lycka till med bebis fotona! :D

Puss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback