Hemma

Har varit hemma ett tag nu. Hade ju studiedag idag med, så jag sov fram till 12 tiden, sen duschade jag & lite så. Sen kom Alex hem & då satt vi & snacka en stund. Sen var det bara för mig att göra mig lite iordning & dra till Rickard. Skulle lämna över lite bilder sen igår. Så nu sitter jag här & vet inte vad jag ska göra, så jag ska börja med en design! Kanske gör jag också klart bilden med barnen. Får se senare:)

Puss

Din åsikt
Postat av: Ida

vilken fin blogg du har :) dig lägger jag till på bloggkoll :) kram

2009-01-20 @ 18:47:57
URL: http://hittaida.blogg.se/
Postat av: Ida

hehe, vad roligt att höra, jag hade ingen aning :) så nu tycker jag att du börjar kommentera :P hehe, skämt åsido! men det skulle vara roligt!



kramar

2009-01-20 @ 19:02:25
URL: http://hittaida.blogg.se/
Postat av: Nene

Svar: tack så mycket! jag tycker dina bilder är riktigt fina! Om du är intresserad (som du verkar vara) så tycker jag nog att du skall köpa en egen kamera :) Det är ju förstås upp till dig, men jag tycker att det alltid är skönt att ha en egen kamera som man kan ta precis när man vill ;)

2009-01-20 @ 20:04:39
URL: http://nene.webblogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback