Kändisbarn

Väldigt mycket kändisar just nu. Vad tycker ni om det? är det kul eller bara jobbigt?


De sötaste ungarna som finns, Victoria & Davids ungar booklyn, romeo & cruz


Britney & ungarna Jayden James & Sean Preston


Halle Berry med dottern Nahla


Jennifer Garner med hennes & Ben Afflekt dotter Viola


En bild på mamma Jessica Alba, pappa Cash Warren & dotter Honor


Liv Tyler med sonen Milo


Nicole Kidman & Sunday Rose


Angelina Jolie & dottern Shiloh


Tom Cruize & underbart söta Suri!


Torri Spelling med dottern Stella


Vilken kändis har sötast barn tycker ni? Det finns så många fler, men de kommer kanske upp någon annan gång. Bilderna är hittade här.

Din åsikt
Postat av: Rebecca

Gillar verkligen din nya kategori! Helt sjukt vad kändisarna är lika oss egentligen, synd bara att det döljs så väl i media.

2009-01-03 @ 20:52:13
URL: http://rebeccarockar.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback