Mitt!

Originalbilden - Överst i detta inlägget.
Att jag inte har illustrerat honom, en enda jävla gång ens?! Helt sinnessjukt.


Klicka på bilden för att se den större.
T.o.m pappa såg att det var Alex :)

Din åsikt
Postat av: Malin

Det beror väl på lite hur killen är som person. Jag tycker att min man är apromantisk när han fäller ner toasitsen eller sluta snarka i en kvart, dock är det oklart om han slutar andas för att han blir medvetslös, men tyst blir han iallafall.



Eller när han tvättar mina vita underkläder tillsammans med en blå strumpa så att allt blir fesblått. Jag tycker ju om blått och han har registrerat det.



Äh, vem försöker jag lura. Jag vet inte vad som är romantiskt längre :P

2009-01-14 @ 00:57:15
URL: http://moolin.se
Postat av: Malin

Nej men okej, hans frieri var romantiskt. Men vi råkade befinna oss i samma land som en myrstack så han kunde inte koncentrera sig eftersom att han är sjukt rädd för myror :P

2009-01-14 @ 01:29:38
URL: http://moolin.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback