Mobilen

Tänkte bara berätta att det just nu enbart går att ringa till min mobil. Alltså kan jag varken ringa ut, skicka sms eller få sms. Så vill ni mig något får ni ringa. Detta beror såklart på att jag är sen med räkningen, igen. Men denna gången kan ni iallafall nå mig (jag vet inte hur det gick till, men jag fick ett meddelande innan om att det går att ringa till min mobil men inget annat.) Tror iallafall inte jag kan ta emot sms. Ni kan ju alltid prova :P

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback