Onsdag eftermiddag

Nu är jag hemkommen från skolan (egentligen varit ett tag, men har varit på apoteket med.) Vi höll ju på med blender idag & det känns som att man lär sig mer & mer! Jag vill tacka Johan & Johan för det :P haha :) Jag tror att jag fick på mig världens tightaste jeans idag, då de skar in i huden hela tiden. Jobbigt & ont var det. Men jag klarade det. Dock tryckte det satan ta mig på magen, så när jag kom hem så sprang jag inprincip till toan :P haha. Sen gick jag & mamma till Apoteket. ÄNTLIGEN har jag min medicin igen. Inte tagit den på en månad, ett under att jag ändå mått relativt bra. Eller ja. Haha. Nu sitter jag här, har nyss ätit en macka med keso på & en gräddbulle som efterrätt ;) (gå ner i vikt var det ja....)

Jag ska ringa Alex sen & se om vi ska träna imorgon. Vi ska börja göra det på onsdagar & torsdagar nu. Men eftersom jag kände att jag inte kommer orka idag så blev det inget. Men vi får se. Gratis är bra! :)

& så tänkte jag vara så fräck så att jag lägger upp lite egobilder från igårkväll :)


Mörkaste bilden ever? Blixten var fel inställd..






Mina läppar. Jag stör mig FORTFARANDE på att min överläpp är så mycket mindre..


& mina ögon med en dags gammalt smink & allt. Jag älskar mina ögon :$

Din åsikt
Postat av: * Linda me Cazandra *

Tack så mkt =)

2009-01-21 @ 15:12:17
URL: http://liindac.blogg.se/
Postat av: elsa

hej herre gud vad fin blogg den är avs fin kommentera gärna på min blogg för jag och min syster Irma kör en tävling om den som får mest kommentarer så kommenterav på min blogg (= snälla jag ber det är jätte viktigt så kommentera snälla <3



/elsaarvidsson.blogg.se/hellokitty

2009-01-21 @ 20:09:31
URL: http://elsaarvidsson.blogg.se/hellokitty
Postat av: Alex

kul att du ringde!


Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback