Pålle!

Jag älskar pålle, inget snack om saken. Fick nyss ett mejl från honom, min pållis :)

Hej älskade vän. Hoppas allt är bra med dig :)
Här är allt bara bra fast jag har gått o blivit lite sjuk.
Tänkte skriva av mig lite till sig eftersom det va ett tag sen vi hörde av varandra.
Ja tänk nu att Ola sticker undrar vem som blir vårt nya striker? Är allt bra med familjen o lilla Alex?
Jag skulle JÄTTE gjärna vilja ha en illustration av dig :) Men detta kanske är ett för svårt uppdrag som jag kommer att ge dig? Jag skulle vilja att du tog en bild av mig och gjorde om mig så jag såg ut som en viking och med en skånsk flagga i bakgrunden. Anledningen till detta är för att jag håller på att tjata om att jag är en skånsk viking och klarar av allt så tänkte jävlas lite med dem andra som jag bor med;) hoppas du har möjlighet att fixa detta :) Skulle ha varit jätte kul.

Ha en underbar dag Stäff hälsa Alex och Papps.
Saknar er alla i Malmö.
Kalla hälsningar från Åre!
MVH: Alexander

Självklart ska jag försöka fixa det vännen, du ska till och med få gå före i kön :)
& jag svarar på ditt mejl senare <3

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback