Söndag

Jag har ätit frukost, druckit te, skrattat med mamma & duschat. Jag är redo för att min morbror med familj ska komma hit. Lilla Ella med :) Så det blir nog några foton på henne senare ikväll ska ni se :)

Ja, skrattat med mamma. När pappa skulle väcka mig så tyckte jag att han skrek på mig, typ "STEPHA!" Så sa jag "Det var mamma". Jag vet inte varför jag sa det eller hur jag lyckades, men jag tror jag typ drömde något eller what ever. Men kul var det iallafall. Sen har vi en salva här hemma som heter något med emo, så på baksidan står det "Emo-farm", ni får se foto senare, kul som fan hade vi åt det med :P haha

Nu ska jag röka klart & sminka mig, sen kommer dom nog om 20 min kanske. Jag ska följa med dom ner till malmö sen & hem till Alex, för att han är så söt :) Måste även göra religion idag, men det fixar sig. ska nog inte ta mer än en timme att fixa ihop ett litet arbete om de tre bokreligionerna. Vet ni vilka som kallas de tre bokreligionerna? ;)

Puss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback