Studiedagx2

Ja, idag var första studiedagen & imorgon är det den andre. Jag & Alex följde med min morbror med familj till Svedala idag. & jag måste bara få visa två bilder på Ella. De är helt orörda, precis överlagda från kameran! :)





Åh! Jag smälter <3
Fler bilder kommer, såfort jag är klar med dem :)

(idag är det 100 dagar kvar till min & babys 2 års dag!)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback