Uppe med tuppen

Inte blev det många timmars sömn inte. Somnade runt 2, inte långt efter mitt sista inlägg, vaknade igen runt 3 pga mardrömmar. Kunde inte somna om, gick upp & rökte igen vid 4.. Så lyckades jag somna om, men runt 5 vaknade jag igen pga snöplogen. Jävla helvete vad den låter! Ja, så hade jag svårt att somna om, somnade kanske 20 över 5. Sen kom pappa in 20 i 6 & väckte mig. Trevlig natt, nej. Bra start på dagen, nej.

Finns det någon drömtydare där ute som kan tyda vad mina drömmar vill med mig? Jag har flera nätter i rad nu drömt om krig & liknande, där jag bara springer & springer & gör allt för att komma undan. Till sist vaknar jag & vet inte vad som hänt. Jag pallar inte ha det såhär allt för länge alltså.

Jag har hunnit äta frukost & ta en kopp kaffe, nu är det dags att borsta tänderna & sminka sig, sen ska jag se om jag hittar något bra att ha på mig, tvivlar på det då alla mina kläder ligger i tvätten. Får väl se om jag kan sno något av mamma. :P

Puss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback