Hjärtat

Nu är jag hel igen. är hemma hos min baby! & han mår bra :) Det gör jag med. Har lite huvudvärk, men vem har INTE det i detta vädret?

Jag har suttit ute på tomten & läst lite i 2a boken i Twilight sagan. USCH! Nu hatar jag Edward! :( Haha! Nej men det gör jag kanske inte. men jag var tvungen att gå in till alex & säga att han aldrig får lämna mig :P (har inte hunnit läsa så mycket i boken efetsom det hänt så mycket de senaste dagarna, men nu har jag iaf läst 6 kapitel :P)

Jag har hunnit ta lite bilder också. :D Ska ut i stan lite senare & fika, så ska ha med kameran då med.

Puss


Alex hade fått en krya på dig blomma av sin bror som åkte till USA innan Alex hann komma hem.


Igårkväll, var otroligt fint ljus på himmeln!


I love you ♥






Sen köpte vi cola & choklad. Någon annan som älskar detta chokladet?!


Liljor <3

Alla bilder är oredigerade. Kommer upp fler senare :D

Din åsikt
Postat av: . Pjumas . ♥

Sommar chokladen är väldigt god :D

2009-07-03 @ 16:41:58
URL: http://pjumas.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback