Dagen....

Det allra första jag vill säga är : MIN ÄLSKLING PÄLSKLING UNDERBRA ALEX LIGGER PÅ AKUTEN! :'( Fick reda på det runt 11 av hans syster. Han blev tydligen påkörd av en eumoppe, men han mår bra efter omstädigheterna. Han har fått hjärnskakning & lite skubbsår. men usch vad jag fick panik när Jeanette sa att han låg på akuten! Legat där sen klockan 7.. Men jag ska hem till honom imorrnkväll efter att vi avlivat arne. Jag måste få träffa min baby!

Iaf så idag har varit sjuuuuuuuuuukt jobbigt. Först börjar det med att det är så jävla kvavt & fuktigt i luften så man vet ju fan inte var man ska bli av. Så jag gick hem till mamma & hjälpte till där en stund sen stack jag igen för att följa med pappa till eslöv. Där fick jag sitta i baksätet när han körde, det var lugnt. Han kör väldigt säkert iaf :) Sen bar det av till Burlöv för att handla min kamera! När vi kommer dit så visar det sig att den inte finns i lager, men EN kamera skulle komma in imorgon. Så efter massa jux om rabatterat pris, (eftersom min pappas kusin jobbar där så får vi lite rabatt, också som en studentpresent från honom & hans familj) paketerbjudande & försäkrings strul så fixade det sig. Imorgon ska jag åka in & hämta den :)

Så åkte vi hem. Eller ja, först handlade jag anda boken ur Twilight sagan. :D & så fick vi sitta & vänta på tåget en halvtimma >.< Men så åker vi hem, både jag & pappa somnade på tåget :P haha! När vi är i stehag så börjar det regna lite smått. Ju närmre vi kommer Höör ju mer regnar det. & DIN JÄVEL VAD DET REGNADE! När vi skulle av tåget så sprang vi 2 meter för att stå under tak, vi sprang i regnet 1 sekund, & var dyngsura! Sen bestämde vi oss för att gå hem i regnet. Vi har en bro som går vid järnvägen som man måste gå under för att komma in i byn. Hela skiten fylld med vatten! Så vi sprang i vatten upp till knäna. Kommer hem dyngsura & bytar om. Sen ser pappa att det står vatten vid vår källare så vi kilade ner där för att kolla. Hela källaren fylld med en halvmeter vatten... bara till att börja tömma. Sen springer jag upp, märker att fläkten över vår spis står & droppar, som FAN! & så märker jag att det droppar från taket i sovrummet. SÅ jag fick snällt sätta upp kastruller & saker så att det inte droppade fritt. Efter ett tag går jag upp igen, halva köksgolvet fyllt med 2 cm vatten! SERIÖST! Klockan 9 orkade jag inte med mer & gick & köpte kebabrulle till mig & pappa. Klockan 11 kom pappa hem helt slut! Då hade han jobbat över i 4 timmar pga regnet.

Jag är så jävla trött & är fortfarande blöt i håret (nej, har inte duschat, inga rena handdukar eftersom de används till golvet..) Jag tror jag ska gå & lägga mig strax. Blir en lååååååååång dag imorgon. Först ska jag ta tåget redan vid 1 med kevin. Ska åka in till burlöv. Mest för att hämta min kamera, men han ville handla lite kläder med, perfekt! :D Sen kommer vi hem & då bär det direkt av till veterinären med Arne... Bara det kommer ju ta på krafterna. USCH! Efter det kommer jag packa mitt pick & pack & åka direkt till malmö! Måste få träffa min baby!

Åh, jag vill bara GRÅTA! Så jävla sjukt helvetes mycket! Ingen bra dag alls detta! :(


Väldigt snabb bild.. Inte ens helt färglagd. men äh, varsågoda

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback