Måndagkväll

Idag har jag varit igång. Varit & hjälpt mamma med lägenheten, hon ska flytta så hon behöver all hjälp hon kan få. Sen har jag varit ute mestadels av dagen med. Sjukt varmt det är nu alltså! Skönt med lite sommar :)

Igår när jag steg upp hemma hos Alex frågade hans föräldrar vilken gata jag bodde på. Så sa jag då var jag bodde, & så frågade dom om jag visste var handelsgatan ligger, vilket jag gör. Ligger 100 meter från vår lägenhet. Tydligen hade det brunnit under natten. Jag tänkte då att det inte kan ha vait så farligt. När jag senare kom till höör så var det verkligen rökigt i hela luften! Det stank & det stack i ögonen. SÅ gick jag & tittade på huset som brunnit, & din jävel vad det brunnit! Det är plattat med marken nu. Det var en restaurang & 3 lägenheter som brann ner. Fy vad hemskt. Det finns fortfarande inga bevis på vad som hände men det rubriceras som mordbrand, så vi får se.

Imorgon ska jag följa med pappa till Eslöv när han övningskör, sen ska vi åka in till malmö & handla min kamera! :D:D:D Äntligen! Tror jag ska passa på att handla min bikini & min bok då också. Men vi får se om vi hinner. För så fort vi kommer hem ska vi fortsätta hos mamma.

På onsdag ska jag fortsätta hos mamma sen klockan 7 ska vi vara hos veterinären. Vi ska avliva Arne... Jag är så jävla ledsen! Satt igår med honom i 20 minuter & klappade honom & grät som en gris. Usch vad hemskt det känns. Han är 14 år så det är väl dags att släppa taget nu, det märks att han inte orkar mycket mer. Men man önskar att man hade kunnat behålla honom föralltid! Sen får vi se hur det blir med Doris. Varken mamma eller pappa vill ha henne. Så om det är någon söt människa där ute som älskar katter & vill ha en så hör av er! Hon är gratis, 3 år gammal, snäll & för inte alltför mycket oväsen. Jag vill inte att hon också ska behöva avlivas.. Det klaar jag fan inte. Min lilla bäbis.

Onsdag kväll kommer jag förmodligen åka hem till Alex. Det är så tråkigt att vara i höör. Även om det finns lite att göra nu så vill jag kunna åka till stranden & ha mysigt. Dessutom finns det mer att fota i malmö :D

Nu har ni fått en snabb uppdatering av mitt liv. Jag vet att jag är seg med att skriva, men jag har nästan inget att skriva om ändå, så det känns så onödigt.

JUST DET! Jag lyckades ta isönder min kompaktkamera idag. Helt jävla sjukt! Jag skulle ta en outfit bild att lägga ut på bloggen, bara för att det var så längesen. När bilden var tagen skulle jag gå tillbaka till bordet & ta kameran (som stog rätt långt ut på kanten). Men uppenbarligen är jag så tung så att bordet vibrerar lite & kameran åker i golvet. Så nu går den inte att använda mer.. Exakt som med min förra kamera. Enda skillnaden är att min förra baa var ett halvår medans denna är mer än 2 år. Haha. Tur jag får ny kamera imorgon! :D

Puss!


Älskade Barney. jag kommer sakna min bubbe! :(



& min älskade bäbis!


Din åsikt
Postat av: Alex

Aldrig sett en gris gråta, tbh

2009-06-30 @ 02:02:50
Postat av: Karin

Sorgligt...varför kan/kunde ni inte ha dem kvar?

2009-07-02 @ 08:04:39
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback