Jag lever fortfarande :)

Dock har jag svårt att höra av mig då min mobil bara tycker om inkommande samtal & inte utgående.. Samma med sms. Jag & pappa håller på att skaffa telefon nu så vi ska skaffa internet såfort vi fått det. Då kommer bloggandet igång igen :)

Inget speciellt har hänt sedan sist. Jag ska tydligen sjunga på Ellas dop som är nu på lördag, sjukt kul att de frågade mig om det :) Får se om det går bara, varit förkyld i två veckor så.. haha men jag tror jag ställer upp :)
På fredag är det utgång som gäller!
& så har jag ju fyllt 20! :)

Hoppas att alla har det bra! Puss!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback