Ledig torsdag

Idag har varit en seg dag. Vaknade vid 1 tiden & var fortfarande trött som ett as. Jag mådde inte alls bra & frågade Jonna om vi skulle träffas. Sagt & gjort. Vid 3 träffades vi på mobilia där hon bjöd på fika & gott. Sen följde jag med henne hem & här sitter jag. Väntar på att hennes föräldrar ska komma hem så att jag kan åka hem till Alex igen :P Robert kör mig hem (A) haha :D

Imorgon ska jag hem till Höör en vända. Tror jag ska ställa klockan rätt tidigt så att jag kan vara hemma ett tag. Men vi får se :P Önskar nästan att jag kunde vara hemma i helgen, eftersom det var så längesen. men ska till Jonna på lördag för att sova & då känns det inte så lönt. Vill också ha min sista natt med Alex på nästan en vecka. Hehe. Får se om han vill följa med mig till Höör när jag kommer hem från Paris, så att jag kan vara hemma den helgen innan studentveckan. För under studentveckan ska jag också vara hos Jonna :P

Mycket med jonna nu :)
har ni haft en bra dag?
Puss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback