4 november

då står jag i en kö & fryser för att få biljetterna till New Moon premiären! Oh ja, det ska jag. Är dock sugen på att skaffa förhansvisningsbiljetterna, men de släppt klockan 7 imorgon bitti & vi vet fortfarande inte vilka städer de ska visas i...

Om en månad iaf, då släpps den. Det vi har väntat på så oerhört jävla länge! Helt sinnessjukt! ÄNTLIGEN!
New Moon 11.20.09
EN FUCKING MÅNAD KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!



Din åsikt
Postat av: Jennie

kan alla förhandsboka då? :D

kram

2009-11-01 @ 00:29:38
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback