Dagens tycka om!

Jag ska prova på en sån. Ny kategori som kommer att innehålla "Dagens Tycka om!" Alltså ska jag berätta något jag tycker om varje dag. Berätta först & främst VAD det är jag tycker om, sen varför & hur jag började tycka om det :) Det kan vara allt från människor till skor. Så ja, allt möjligt! :D Haha! vad tycker ni om? :)

Din åsikt
Postat av: Danne [www.danieldahl.se]

Sv; Haha, du får önska dig vad du vill, och du önskar en D90?! ;D D3, lalala (a)

2009-10-20 @ 20:42:23
URL: http://www.danieldahl.se
Postat av: Danne [www.danieldahl.se]

Sv; Har också fotat en hel del med den, men jag älskar den! ;D

2009-10-20 @ 21:35:57
URL: http://www.danieldahl.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback