Internet problem

Vårt internet är helt fucked up. Ibland funkar det och sen funkar det inte. Så det blir dåligt med uppdateringar i helgen. Jag kommer inte heller att svara på kommentarer. Jag läser dem, men det laddar så jävla segt på mobilen när jag går in på andra bloggar. Hoppas ni förstår. Puss

Din åsikt
Postat av: pelle

Joho? Funkar det?

2009-10-26 @ 19:33:34
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Ida

JAAA ELLEHUR... och när man hör smackandet blir det ju bara ännu mer hett.. I WANT 19:e NUUU eller I WANT HIM NU!

2009-10-28 @ 11:59:36
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback