Ja tack!



Gina Tricot, H&M & DinSko kommer detta ifrån. Sammanlagt är där kläder/skor för 2000 ungefär.
Give me?! Det är iaf såhär jag vill se ut i höst!

Din åsikt
Postat av: Elin

Sorry, blev lite fel på kommentaren innan ;)

Råka trycka på enter fast jag inte hade skrivit något :P

Men varsegod och jag måste bara säga att dina illustrationer är sjukt bra gjorda! :)

Kram!

2009-10-29 @ 22:45:15
URL: http://twilightsaaga.blogg.se/
Postat av: Anna

Heej "hittade" din blogg nyss, haha inte så svårt med tanke på faceboook, men ändå ;D Fin fin ju :D Pusspuss Anna !

2009-10-30 @ 16:34:48
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback