Mucc

Tänkte lägga upp några av de bilderna jag tog på konserten för lite mer än en vecka sen. Vet inte varför jag inte gjort det tidigare. Iaf, här är de :)






































Det är verkligen inte världens bästa bilder. Men ibland ska även jag ta halvdana bilder ;D haha! :) Hoppas ni gillar dem iaf.

Din åsikt
Postat av: pelle

Mucc alltså? Något att ha?:D

2009-10-18 @ 13:11:31
URL: http://pellespersonliga.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback