Natt.

Idag har varit ännu en tråkdag! Jeanette (alex syster) & hennes ungar + Pia var här innan & hälsade på med lille vovven! :D Hon är så söt! & hon heter Bella, typiskt, när det är vad min dotter ska heta. (ja, Bella, jag har bestämt det redan som 4 åring så kom inte & säg att det har med twilight att göra!)

Imorgon ska jag träffa älsklings Jonna, sen ska jag kanske träffa anju. Så det blir en härlig dag imorgon :D Tråkigt att det kommer vara så kallt bara. Brr, hatar att frysa :(

Jag har lagt ut några nya bilder på deviantart också. Ni har kanske sett dem redan, men det finns faktiskt bilder där jag inte visat i bloggen innan. Kolla här om ni vill se resten av bilderna.

Nu ska jag lägga mig brevid min snygga pojkvänn & mysa.

Natti :*

Din åsikt
Postat av: pelle

Du tar så fina bilder så! :D

2009-10-15 @ 09:32:55
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Och okej, med risk för att bli dödad så ska jag låta mig att köpa kameran! ;P

2009-10-15 @ 09:33:19
URL: http://pellespersonliga.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback