Puh

Har suttit vid datorn hela dagen. Har påbörjat en ny illustration. En hemlis än sålänge ;D Nu har jag 4 olika illustrationer som jag inte orkar med längre. haha! De är färglagda men det är skuggorna kvar på dem. Så jävla störigt! Det tar så lång tid med skuggorna. Man måst eju ha dem exakt, se var ljuset ska komma ifrån & blabla. Förhoppningsvis blir det bra ändå.

Torsdag idag, det betyder att det inte finns något att kolla på på tvn ikväll. vad ska man då göra när pappa tar datorn?! Åh, jag vill ha en laddare till min laptop :(

Ingen som har en till mig?! :D

Puss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback