Favoriter i Idol 2009

ja, alla har vi väl favoriter. jag tänkte visa "några" av mina :)


Felix Västerhamn. Jag gillar hans röst, den är lite.. Annorlunda. Det låter lite bebisaktigt, men får han igång det "mognare" så kommer det bli såå bra!



Jon Sindenius. SÅ JÄVLA BRA! mer kan inte sägas. Borde nästan vinna hela skiten! I love it!
 


Ida Carlebecker. Sjukt söt tjej, verkar vara cool. Lite tråkig audition, men jag gillar henne!




Sofie Andreasson. Bra låt, skitsöt tjej & otroligt orginell röst!




Calle Kristiansson. Helt klart en av topp 3 i årets idol, inget snack! Skitjävlasjuktbra röst!!!!




Sabina Täck. Jättebra röst. & snygg också!!!



Mariette Hansson. Gud! Den rösten ger mig gåshud. gillar henne, väldigt väldigt mycket!



Daniella Breivik. Jätteduktig, man hör att hon låter lite barnslig på rösten. men jag ser fram emot att se henne utvecklas!



Mehmed Jakic. WOW! det är nog inte mycket mer jag kan säga! (han borde dock raka sig & klippa håret lite :$)



Nicolle Walles. Hennes röst ger mig också gåshud!



Clara Hagman. Hennes hesa röst är helt fantastisk. & hon är så jävla söt!!!



Erika Selin. Jag minns int ehenne från förra årets idol. Men iår är hon bra iaf!



Rabih Jaber. Inte en röst jag skulle gilla i vanliga fall, men det gör jag nu! & han är söt :)



Rasmus Ingdahl. Jag gillade honom förra året, detta året är han bättre!!!



Karolina Goczkowska. Sjukt söt tjej & den rösten är nog den mest orginella i tävlingen. Hon måste väl få komma långt?



Eddie Razaz. Skit söt & en riktig flickidol! Iaf för mig ^_^ hans röst är helt underbar att lyssna på!



Gabriel Brandes. Söt pojke som verkligen kan sjunga!!



Nils Fredriksson. Nils nils nils. Jag älskar Nils!



Erik Grönwall. Wow, han är grym! Jag satt som på nålar när den sista guldbiljetten skulle delas ut. & han kom vidare! Jäcla tur det! Hans röst alltså! <3


Ja, självklart finns den många andra som var bra. med detta är de som står ut i mängden för mig! Vilka tyckte ni mest om?

Din åsikt
Postat av: Magnus

Bra lista! Ungefär samma som jag kom fram till (kan se den i bloggen). Erik, Clara och Mariette är nog mina top 3 favoriter.

Sen hade det ju varit sjukt kul att ha med Nils i höst men jag har lite svårt att se honom gå vidare även i år. Men som Anders Bagge sa - En slutaudition är ingen slutaudition utan Nils!



Ha det bra :)

2009-09-20 @ 14:36:39
URL: http://www.dustinhome.se/idol/Blog.aspx

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback