Hej :$

Jag är superdupermegamycketjättedålig på att uppdatera, jag vet.. förlåt! Men min laptop är fortfarande ur funktion & jag är hos Alex, ni vet ju att jag uppdaterar mer sällan när jag är här.

Den senaste tiden har varit så tråkig att jag inte ens velat blogga, det finns ju ingenting att skriva!!!!
men igår träffade jag iaf Jonna, helt fanstastiskt! Äntligen, det var så längesen vi träffades!

Jag funderar på att åka hem ikväll, annars åker jag hem imorgon. Det händer ingenting här, så då kan man egentligen lika bra vara hemma. Vara ifrån Alex ett tag. Man måste ju vara ifrån varandra ibland :P Så kanske jag kan träffa Linnea i helgen! Det hade varit kul <3
Hemma har jag också photoshop, så jag kan redigera lite av de nya bilderna jag tagit, som också ska läggas upp både här & på Facebook.

jag var ju på en liten fest i lördags också. Pålle sa till mig att följa med hem till Micki, vilket jag gjorde. Det var väldigt trevligt! Vi var bara en liten samling, men en av de bästa! <3 Jag älskar att festa med Pålle! :D Bilder därifrån ska också upp.

Varje gång jag går i stan här i Malmö kommer jag på mig själv med att sakna Paris som en liten flicka. För någon dag sen såg jag ett par ensamma skor ligga på trottoaren. Kom då att tänka på ena dagen vi igck i Paris, vi skulle till Eiffeltornet, då såg vi cokså ett par ensamma skor ligga på en trottoar. Åååh vad jag vill tillbaka! JONNA! VI TAR ETT LÅN & ÅKER?!?!:D haha.

Jag har förresten lyssnat klart på böckerna nu. Ni vet jag skrev ju om att jag lyssnade på twilight sagan som ljudböcker. Men jag kom på att jag aldrig lyssnade på första boken, så det har jag börjat göra nu. Annars gör jag typ ingenting om dagarna. Det är så tråkigt väder hela tiden såman vill inte gå ut & fota heller..

Förresten! Min lillebror har klippt sig! Skitsnygg är han! :D

Hoppas ni har det bra!
Puss


Paris '09, de bästa dagarna någonsin! <3


My good looking brother! <3

Din åsikt
Postat av: Jonnanna

Paris för alltid i mitt hjärta<3

Jag vet inte om jag vill ta ett lån, är det inte bara enklare, och mer skuldfritt att råna någon sen åka? :)



Haha, blir inte bättre av att en tjej som vän på facebook åkte till Paris idag, och har i typ två månader räknat ner till idag :'(

2009-09-09 @ 21:11:55
Postat av: Johanna

kan inte hjälpa att jag är lite nervös för att du kan glömma våran blogg nu när du är gästbloggare. hoppas inte de :)

2009-09-11 @ 00:41:55
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Johanna

hoppas du inte är sur på mig för något. Såg också att du inte hade översatt inlägget du skrev. kraam

2009-09-11 @ 18:00:53
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Johanna

vill du fortfarande köpa tröjan. Sen hoppas jag du vill fortsätta att driva bloggen med mig. vet att jag har frågat förr. men är lite nervös bara kan inte hjälpa det.

2009-09-11 @ 19:24:18
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Johanna

det låter bra de, vill inte heller att du ska sluta och de är bra att du kommer att fortsätta på våran sida. Det låter bra de säg bara till när du har pengar och så.. kram

2009-09-13 @ 01:14:24
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback