Hej

det var ett väldigt br atag sen jag verkligen uppdaterade, skrev om min dag, skrev om något kul. Förlåt, jag har bara inte orkat eller viljat. men nu kan jag skriva lite.

Helgen var långsam, tråkig & slapp. Jag gjorde ingenting då jag var ensam hemma. Eller ja, i fredags var jag uppe hos Nea & fredde, det var kul! :D Annars har jag börjat lyssna på twilight serien i ljudböcker. Jag tycker egntligen inte om berättar rösten, men dte är skönt att lyssna på. Man blir nästan ännu mer tagen av det än en vanlig bok. Jag trodde jag skulle ha väldigt svårt att koncentrera mig. Det har ja, men inte på boken, utan på allt annat! haha! Jag rekomenderar verkligen att lyssna på ljudböckerna av Twilight, New moon, Eclipse & Breaking dawn. Dock har jag hört dem på svenska, kanske är därför jag dras med, för det är ju engelska jag läst dem på. men jag varnar er för sömnsvårigheter & osocial-het. Det är måååååååååååååååånga timmar att lyssna igenom :P

Igår var det match, hoppades kunna undvika det samtalsämnet. Men jag har så jävla ont i hela kroppen idag. Mina revben är verkligen ett helvete. Jag måste sluta bli så förbannad att jag skriker lungorna ur mig :(

Jag hoppas ni har det bra där ute!


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback