Mamma;

Jag har precis kommit hem efter 4 timmar med min mamma. Det var väldigt, väldigt trevligt! Först satt vi uppe i hennes lägenhet & snackade en stund. Sen gick vi ner till ett av två ställen i Höör där man kan fika, Brödboden & tog varsin räkmacka & en kopp kaffe. (det finns inget som heter latte här inte!) iaf så satt vi där ett bra tag. Sen ringde hennes telefon så jag passade på att gå ut & röka. Sen fortsatte vi snacka & så gick vi upp till henne. Där stog vi också en stund & snackade & jag fick med mig lite grejjer hem, bland annat lite strumpor & några ASsöta trosor som hon inte använder. + några tidningar så jag kan göra nya kollage :D haha

Iaf så tror jag att detta blir vändpunkten för vår relation. jag tror vi kan bygga upp detta igen. Jag ska hem till henne imorgon & äta middag där :) Det känns förbannat bra måste jag säga!

Jag har verkligen saknat dig mamma, hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig fast jag har varit superdålig på att visa det. men vi har väl varit lika goa båda två ;)
Jag älskar dig.

Din åsikt
Postat av: mammi

Älskar dig med stumpan...

Kram

2009-09-17 @ 17:41:00

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback