Nya bilder :)















Några ego bilder, en bild på mitt armband jag fick av lillebror & min tatuering :)

Jag vet att jag är superdålig på att uppdatera, men jag har ingenting att skriva om.. Jag hoppas det blir ändring på det snart. Imorgon ska jag träffa en gammal barndomsvän som jag inte träffat på 10 år! Det ska bli skitkul! Vi ska ta en liten fotorunda också, så förhoppningsvis får ni lit enya bilder imorgon :)

Puss

Din åsikt
Postat av: Jonna

Vad fin din blogg är! Gillar den nya designen skarpt! Och du är massa söt ^_^

Kommer du ner till Malmö snart dåååå? Saknar dig massa bejb<3

2009-09-26 @ 00:05:06
URL: http://starstrukk.devote.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback