Tisdag

Igår kväll när pappa gick & la sig tänkt ejag att jag skulle se klart csi sen sova. Ja, det fick bli en bra idée. Tror ni jag gjorde det? nej, jag kollade på Cold Case också, såklart. Sen stängde jag av, gick ut & rökte samtidigt som jag lyssnade på början av New Moon i ljudbok. (igen!) Sen kom jag in & fick värdlens apstinens efter Twilight! Så jag satte i den i x-boxet & startade. Kollade igenom filmen med lite för klara ögon & kände mig så sviken efteråt. Men jag var tvungen att kolla igenom extra materialet. Lika besviken..

jag har sett Twilight en hel del gånger nu & varje gång hittar jag något som stör mig. Att saker som JAG tycker är viktigt från boken inte är med tex, eller scener & ord som sägs eller utspelas helt fel. T.ex under baseball matchen när nomaderna kommer, då ska Alice säga att det int ehjälper att Bella släpper ner håret, men i filmen är det istället Rosalie som snäser det. & så önskar jag verkligen att de hade tagit med delen med Carlisle's berättelse om hur han blev vampyr. :( Kanske också att James berättar om Alice. Det hade jag också velat se..

Aja, man kan ju inte göra en film hur lång som helst. & jag älskar Twilight ändå! Men jag hoppas verkligen att New Moon inte är like "snabbspolad" som Twilight var.


De flesta har säkert redan hört det, men den sköna Dirty Dancing skådisen Patrick Swayze är död. Lite sorgligt med tanke på att han bara var 57 år! Det är väl ingen ålder? Visserligen hade han cancer i bukspottskörtlen, men ändå!

Jag sörjer det lite. Jag har välk inte sett någon annan film än Dirty Dancing där han var med, men jag blev ju faktiskt lite kär i honom när man såg filmen. Det tror jag de flesta tjejer blev. Så nu sitter jag & lyssnar på Dirty Dancing låtar! Så bra dom är! Älska 80 talet!!!!!


Din åsikt
Postat av: Johanna

är han verkligen död nu för en gång så stod de att han var de men de var tydligen inte sant då...

2009-09-15 @ 15:37:13
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback