Trodde att jag skulle drunkna!!!!

Igårkväll låg jag i badet & mös till min ljudbok. Det var väldigt tyrevligt tills min mobil höll på att skrämma livet av mig! Den ringde & jag var säker på att det var Sara. Jag skakade & hade öronen fulla med vatten när jag tog upp mobilen med något blöta händer (torkade snabbt på handduk). Men det vara inte Sara, det var mamma! Jag blev jätteförvånad. Iaf blev jag lite glatt överraskad över samtalet. jag ska hem till henne om en stund. Vi ska fika! :) Inte för att jag är speciellt säker på hur man fikar i Höör. haha.

När jag sen hade gått & lagt mig fortsatte jag min ljudbok en stund. Sen kom jag plötsligt att tänka på att jag faktiskt saknar min mamma. Jag saknar henne oerhört! Vi har väl egentligen aldrig haft speciellt nära kontakt förr, så som många brukar kalla sin mamma för sin "bästa vän". Men vi har iaf haft bättre kontakt än detta. Så idag hoppas jag att vändpunkten kommer, & jag ska börja jobba mer på det. Jag vet att om jag säger det till mamma kommer hon också att vilja jobba på det, det vet jag!

Måste berätta en sak! Min pappa har hållt på med att ta körkort i ett halvår nu, nästa vecka ska han köra upp. Idag skulle han skriva. HAN BLEV GODKÄND! :D Är väldigt stolt över honom! Som han pluggat! Grattis pappa, är jätteglad :)

Nu ska jag göra mig iordning, ringa mamma & säga att jag är påväg :)
Hoppas ni får en fin dag! (det är rätt kallt här idag..)
Puss!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback