it's my biggest wish



Haha, jävlar vad jag ler =^____^=

Jag har varit relativt aktiv idag faktiskt. Jag vaknade vid 9, helt av mig själv! Det är mycket ovanligt!
Började med att städa undan lite på mitt rum, sätt upp tavlor & så. Det blev rätt så fint :)

Sen var jag nere på konsum, köpte lite nödvändigheter, åt nudlar, duschade, skypade med Jonna. haha!
Sen ringde mamma & frågade om jag ville komma över, såklart ville jag det! Sprang över på 2 koppar kaffe, & jag fick ett par röda converse-liknande skor av henne, kärlek som fan på det! :D

Hem, åt mat, satt vid datorn en stund. Sen stack jag upp till Anju en stund & snackade lite. Fick ÄNTLIGEN tillbaka mitt smink också.

Imorgon ska jag till K-stad & festa med mina IT pojkar! Fy vad jag har saknat dem! Kommer bli AWESOME! Kommer inte hem förrän på söndag igen ^___^

Nej, nu ska jag nog lägga mig & läsa en bok eller något. Är sjukt trött faktiskt :S

Puss!


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback