'Morrn



Hej mina vänner. Tänkte uppdatera lite om dagarna som gått. I måndags, när bilden ovan togs, så träffade jag min älsklings Pålle! Det var underbart att få träffa honom igen! Vi satt på möllan med Jonna & Holmis & tog ett par öl, innan jag, pålle & holmis begav oss till stadion. Möter pappa & några till på gräsmattan utanför gamla stadion (jag har SAKNAT att sitta där och dricka öl innan match). Sen går vi in på stadion, vinner med 2-1. Sen sätter vi oss på O'lareys, jag, holmis & pålle. Kvällen slutade som vanligt i pålles säng. (som vanligt, då menar jag efter en "utekväll") ((& det betyder också att vi sover))

Tisdag morgon. Vaknar, ont i hela kroppen. Försöker röra mig & är på skitdåligt humör! Åker från oxie vid halv 10, är i limhamn en timme senare. Får lite mat, lite kärlek & mår bättre. Sms från Sascha, åker till stan för att träffas & jag är så jävla tråkig. Fy fan! Någon borde bitch-slappat mig & sagt "SKÄRP DIG STEPHNIE". För mitt humör igår var INTE trevligt. Men det blev bättre ju längre dagen gick. Vi promenerade, satt, promenerade, satt, tog en kopp kaffe, promenerade, satt. Halv 11 på kvällen sätter jag mig på 4an tillbaka till Limhamn. Helt fantastisk dag! :) (kunde varit finare väder, men det kom idag istället!)

Idag står det Kärlek-Med-Jonna-Hela-Dagen på schemat. Det är NAJS!

Hoppas ni har haft bra dagar!
Nu ska jag ner och äta frukost! :D

Puss



Bild tagen i söndags ute i småbåtshamnen. Jag älskar dig Jonna Jardinger



Din åsikt
Postat av: pelle

Vänta nu! Den här "Pålle", det är inte ens häst alltså? ;)

2010-04-28 @ 14:02:27
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Jonna

Jag älskar Stephanie Lindhe! Sådetså!

2010-04-28 @ 17:39:31

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback