Today was a good day ♥



Idag var en riktigt bra dag!


& btw, på lördag är det 3 & ½ år sen. Fan vad mycket jag har åstadkommit & fan vad mycke bättre jag mår nu. JÄVLAR VAD JAG ÄR BRA!!!
tja, vi kan ju låtsas iaf.

Din åsikt
Postat av: pelle

Vad hände för 3½ år sedan, ey?

2010-04-30 @ 13:29:44
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Jenny

Hej hej

Tycket det är mycket roligare att läsa din blogg nu för tiden. Du tycks må mycket bättre och det märks verkligen när man läser. Fortsätt så.

ha det bra. Kramar från Svedala

2010-04-30 @ 13:55:44
Postat av: pelle

Ah, okej. Inte meningen att snoka förresten, hoppas du inte tog illa vid. (:

2010-04-30 @ 14:26:54
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Jonna

Jag tycker du är duktig, och att du har kommit långt oas om du tycker det eller inte. Du kanske inte har kommit hela vägen fram, ÄN!. Men jämfört hur du var när jag träffade dig, så är det en flera mils lång resväg, och det åt rätt håll.

Jag älskar dig Stephanie Lindhe av hela mitt tjocka hjärta, och det kommer jag göra tills jag dör (och lite längre) Jag älskar dig så mycket att om jag dör före dig, så kommer jag haunta dig, och döda dig, så att du kommer ner till helvetet med mig, för inte fan tänker jag lämna dig till detta tråkiga liv utan mig!

Idag ska bli en awesome dag/kväll, kladdkaka or no kladdkaka! Rain or no Rain! För vi är tillsammans, och då spelar sånna petitesser som regn och kladdkaka ingen roll! <3

2010-04-30 @ 14:56:55

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback