1 december 2010



Den 1 december är ett förfärligt, odrägligt och hemskt datum för mig. Av en enda anledning egentligen, som jag för det första inte vill gå in på här, och som jag för det andra inte borde lägga någon större vikt på efter 4 år. Men tyvärr gör jag det, och kommer förmodligen göra det nästa år också.

Men i år blev den 1 december bra.

Min allra bästa vän, Jonna, tog med mig till Tivoli i Köpenhamn. Hon vet hur mycket jag älskar det, och hon vet också om att jag behövde något annat att tänka på. Hon hade planderat det länge, utan att berätta för mig. Så jag visste inte ens vad vi skulle göra när vi kom till Köpenhamn. En trevlig överraskning alltså.

Vi kom in på Tivoli, såg isskulptörer, vi skaffade en läskig kompis, vi drack hotshot ur muggar, fast här hette det Italian coffee, vi tyckte att han som sålde hotshot/italian coffee till oss var skitsnygg, vi klagade på ankorna för att dom låg i snön och frös istället för att flyga söderut, vi bad en tant ta en bild på oss (bilden här uppe), vi lekte med kulor, vi drack jättestark glögg med skitäckliga russin och vi såg en snögubbe. Sen gick vi till en asiatisk restaurang och åt buffee, sen gick vi till en bar & drack öl & shots ^__^

Jag hade en fantastisk dag och jag är verkligen jätte tacksam för det hon gjorde för mig!
Jag vet också om att Ena egentligen skulle följa med, tyvärr blev det inte så. Men jag vet iaf att hon ville, vilket också betyder mycket

Nu kommer lite bilder från dagen =) Enjoy!























Som sagt, äckliga russin!

















Jag älskar dig Jonna, tack så jättemycket för en helt fantastisk dag!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback