Shoes!



Dessa skorna har jag tittat på skitlänge & när jag väl skulle handla dom när jag fick min lön så fanns det bara ett par kvar i storlek 40.. Alltså för stora.. Men idag var jag med pappa & Patrik på Nova Lund & hittade dom där! Jag har snäll pappa som betalade =)
(dom har kostat 399, men var på rea för 99 kr! Åh, rea in my
♥!)

Så nu är hela nyårs outfiten klar! Klänning & smycken får ni se på nyår. =) Då får ni också bättre bild på skorna =)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback