Stephanies Önskelista


Ja, det är ju inte fruktansvärt långt kvar till jul, & jag antar att många redan börjat handla julklappar. Men om det är någon där ute som känner att de inte är klara & vill handla något till mig, så kommer här lite saker jag kan tänka mig =)


  • Presentkort för fotoutskrifter (så att min fotovägg blir klar)
  • Presentkort (mobilia, triangeln, entré)
  • Presentkort på skor (Din sko, skopunkten, scorett)
  • Pengar
  • Smycken i silver (armband, halsband, öronhängen) (Eller smycken med nitar)
  • Massage (alltså till en riktig massör, inte av er ^__^)
  • Årskort till ståplats för Malmö FF
  • MFF eller Milan relaterade saker (typ kläder, halsuduk, sängkläder)
  • Extern blixt till kameran
  • Liten kompakt digitalkamera
  • Strumpor, färgglada! :D
  • Presentkort på bh (Twilfit eller Triumph)
  • Bra webbcam
  • Parfym (Kylie Minogue Darling) (INTE sweet darling)
  • Prydnads Elefanter till mitt rum =)
  • David Beckham väggkalender för 2011 ;)
  • Alla säsonger av South Park (13)
  • Böcker, massor av böcker! (Ska helst vara självbiografier, fråga mamma vad jag gillar ^__^)
Ja, det är vad jag kan komma på för tillfället. Kommer jag på mer så meddelar jag om det =)
Puss!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback