18 jä*la år!



Min lillebror blir fan 18 år idag! Det är sjukt vad han växer! Jävla skitunge :P Haha!. Men iaf, stooooooooooooort stoooooooooooort GRATTIS till Kevin!
I love you, littlebrother

Nu ska jag hem till mamma, ska ta en kopp kaffe & sen ska vi hjälpas åt lite innan alla gäster kommer för kalas! (jag ska också firas, fyller år om lite mer än en vecka^_^)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback