Hillywood!

Hillywood har gjort två parodier på Twilight & New Moon. Dom är AWESOME! Taha! Såg dem i förrgå hemma hos Jonna! Jag vet att dom är långa, men om ni är Twilightnerds som jag så är det fan värt det! :D






:D

Din åsikt
Postat av: tove

de här var verkligen bra!!

att de har lyckats få det så likt..! :)



man blir sugen på att se filmerna igen!

2010-02-16 @ 14:38:14
URL: http://nightdragon.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback