Come what may..

Okej, jag ska försöka förklara lite för er. Många undrar förmodligen vem Flo är, varför han kom hit & varför jag saknar honom så fruktansvärt mycket. (okej, kanske ingen undrar, men jag vill skriva av mig)

Jag har pratat med Flo över msn i några månader, vi kände en connection, han kom hit i 8 dagar & ja.. Jag är upp över öronen förälskad. Dumt, ja. Med tanke på att han bor i Tyskland, 1016 km från mig. Men om vi verkligen vill så kommer vi klara detta. Jag litar på honom, och det kan kanske bita mig i röven senare, men tills han visat motsatsen så kommer jag lita på honom.



De 8 dagarna han var här var helt fantastiska. Denna sommaren kan inte bli mycket bättre nu. Först Paris med min bästa vän sen 8 dagar med min prins.

Vi fikade med Jonna & Robert, vi åt pizza uppe hos Robert, vi tittade på film, vi var nere vid havet, vi såg solnedgången, vi badade (!) i havet! (jag har inte badat i havet på flera år, förutom i Bulgarien då..) Vi var på match, vi var i stan med mamma, vi låg & mös, vi pussades, vi tog promenader, vi kramades, vi var hos Micki & festade, vi åt på Burger King, vi pratade engelska & vi hånade Justin Bieber.

Jag saknar honom. Jag saknar honom väldigt väldigt mycket. & fast jag sov i samma säng som Jonna inatt, så kändes det väldigt tomt utan honom där brevid mig. Som tur är så luktade min kudde som honom, så jag fick LITE Flo iaf =)

Igår efter vi hade lämnat av Flo på flygplatsen så körde vi till Bottleshop, så jag handlade ett flak öl, sen handlade jag & Jonna två flaskor voda & tre flaskor vin att dela på. Så jag kommer må bra i helgen =) När vi kom hem låg jag på sängen, luktade på kudden & bölade en stund, sen stack jag & Jonna in till stan. Åt på subway, drack kaffe på waynes & såg Eclipse på bio. I love her. <3



Idag ska vi till Helsingborg (jag tänker bara på Afonsos uttal i det här klippet när jag säger/skriver Helsingborg.. haha!) Vi ska se ERIC SAADE! wohoooo! Nej, det är inte fjortisvarning på oss. haha! Hoppas det inte regnar för mycket bara!

Bai.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback