Lång dag med mycket känslor

Jag har varit uppe en timme nu. Mycket ovanligt att jag går upp innan 10, ännu mer ovanligt att jag går upp innan 9. Men jag var uppe & åt frukost med Jonnas föräldrar. Kände att det kan vara smart att gå upp tidigt, så att man har lång tid på sig.

Sånna här dagar har jag en tendens att bli lite för stressad. Jag ska hämta upp Flo på Kastrup lite över 4, vilket är om typ 7 timmar. Jag är inte stressad än, men om någon timme lär jag bli. Jag har ont i magen & är skitnervös!

Men jag är glad, riktigt glad! Jag ska äntligen få träffa honom & det ska bli så jäkla kul!

Har egentligen inte så hemskt mycket att göra under dagen. Fixa lite av det sista på rummet, duscha, fixa till mig lite & sen hämtar Jonnas mamma upp mig & Jonna för att köra över bron. Riktigt snällt av henne att köra! Så slipper man lägga 200 spänn på en fjuttig tågresa. & det är tur att Jonna ska följa med, för jag vill inte veta hur hispig jag kommer vara när vi kör dit. :|

Jag är nervös, men förväntansfull. Det är spännande, roligt & pirrigt.

Idag är en bra dag, denna dagen har jag sett fram emot!

(blir nog inte så himla mycket bloggande denna veckan, bara så ni vet det. Men när jag är tillbaka kommer det fler bilder från Paris, det lovar jag er =D)

Din åsikt
Postat av: pelle

Men vad lever du för lyxvardag? Aldrig uppe innan tio. :P

2010-07-21 @ 21:05:03
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

[klättrar in i steffies garderob]

2010-07-22 @ 19:38:20
URL: http://pellespersonliga.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback