En helt vanlig torsdag & nagellack.


Jag har lila nagellack! det har inte ni =)

Idag var en väldigt trevlig dag. Den trevligaste på länge faktiskt. Jag har inte mått speciellt bra den senaste veckan, av olika anledningar som jag inte tänker ta upp i bloggen. Men idag var awesome. Det var underbart väder och Jonna är en underbar vän. Fast det visste vi ju redan. Vi började dagen med frukost, öl & vattenmelon =) Klockan var kvart över 12. om klockan är efter 12 så är man inte alkoholist! Bara så ni vet det =)

Sen drog vi in till stan. Riktigt jävla najs väder! Stack till AF, hämtade ett papper till Jonna. Sen gick vi på stan en stund. Kollade på skor och Jonna skulle ha solglasögon. Sen gick vi till Espresso Hose och handlade varsin frapino, gick till Stortorget och satte oss på statyn, mitt i solen. Helt underbart! Sen ville Theo, en gammal klasskamrat, komma in och träffas, så why not. Men innan han kom så gick jag och Jonna till bolaget och handlade lite vin. Sen satt vi 3 på statyn i solen och bara njöt och drack lite vin =) Helt jäkla underbart!

Det har varit en så otroligt avslappnande dag. Så otroligt skönt. Och jag har kännt mig lycklig igen. Tack, tack tack tack tack älskade älskade Jonna. ♥

Några bilder från idag, tagna med mobilen!

Jag med min supergoda frapino! Och på andra bilden, ett skitsött bögpar nere till vänster =D ♥



Jag & älskade bästa vännen ♥ & till höger har ni Theo =) Med coola frillan btw =)



Jag med Theos keps, i know, det ser förjävligt ut! & übersöta Jonna! ♥


Okej, jag måste lägga upp några ego bilder =)


you make me smile!


Hoppas ni haft en bra dag =)
Puss & godnatt!♥



Din åsikt
Postat av: Jonna

Du är en bättre bästaste vän <3 AJ LAV YOU, ILY, EEELLLYYYY, jag älskar dig, jak eelskar dej, I love you, I <3 U <3<3<3<3<3

2010-06-04 @ 02:10:52
URL: http://starstrukk.devote.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback