Fotboll och nedräkning!



Nu ska jag snart hem till Micki, snacka skit och ta en kopp kaffe. Sen ska jag iväg till o'lareys och kolla på fotbollen. Tysklad-England. Kan bli riktigt bra! Hoppas ju på engelsk vinst idag! =D

Och om 10 dagar åker jag & Jonna till Paris!
Sen om 23 dagar så kommer Flo hit.
Jag är helt seriöst så glad och exalterad så att jag kan spricka! haha! =D

Hoppas alla har det bra i det fina vädret, för det har jag iaf! Jag älskar denna sommaren hittills! Och bättre kommer det fan bli. Hur kunde jag missa att singel livet kunde vara SÅHÄR underbart skönt?! =D Snacka om att slippa en hel del ångest och en hel del annat. Jag trivs, väldigt bra!

Jag vill visa er en låt, Sam Tsui igen! Sommarmedley! :D Jag gillar den. Men sen älskar jag ju Sam! =)



Puss! =)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback