Fotboll, öl och vänner

Igår var jag hos Pålle. Kollade på fotboll, åt revbensspjäll och drack öl. Det var mycket mycket trevligt! Bättre kunde man inte inviga VM måste jag säga! =D Det var jättetrevligt och under frankrike matchen satt vi med hans föräldrar i uterummet och pratade strunt! Sen skulle jag åka hem.

Träffa Thylle inne i stan! Det var skittrevligt! Fan vad jag hatar att vi inte träffas oftare! Jag var t.o.m inne på Etage :| haha! En kompis till Thylle hade fribiljetter in, så jag följde med en stund. Sen bar det av hemmåt.

Gick dock aldrig och la mig. Jag var rätt så alkoholpåverkad, så att säga.. och jag fastnade vid datorn. Vid 7-8 imorse började jag och Jonna dricka igen. Sen gick vi in på chatroulette, där jag stötte på en skitrolig amerikan! Ibland har man tur där inne på snopp sidan. haha! Sen blev klockan frammåt 12, då var jag tvungen att lägga mig en stund. Sov i 3 timmar, välbehövligt! Sen var det på det igen! Sätta igång tvn och kolla Argentina-Nigeria. Reltivt trevlig match. Sen kollade jag på Björnbröder, innan ENgland-USA började. Och mer om den matchen behöver vi kanske inte nämna...

Nu har jag blandat en drink till, med frusna hallon i t.o.m! Så den är sommrig! =D

Imorgon får vi se vad som händer. Kanske en fika på stan eller något.

Hoppas ni har det bra där ute i fotbollsyran!!! (jag trivs som fisken i vattnet med att kunna se minst två matcher varje dag!!)

Puss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback