Sommar



Ja, det är verkligen sommar nu. Vi har haft jättefint väder i flera dagar. Jag och Jonna var i stan både i måndags och igår. In på arbetsförmedligen och sen satte vi oss i solen och drack frappe, igen ^__^ Det är awesome! Och om 1 vecka ska vi se Eclipse, och om exakt 2 veckor åker vi till PARIS! Äntligen äntligen äntligen! :D:D:D Som jag har sett fram emot det. Helt seriöst. Det ska bli så jävla nice att bara komma ifrån allt. Komma ifrån alla tankar och känslor. De negativa då alltså. Jag har en hel del positiv energi nu dock. Har börjat gå ut på långa promenader. Antingen ensam eller med Jonna. Det är skönt som fan att bara gå. Inte ha någon slut station, utan bara gå för att gå. Igår var jag ute i lite mer än en timme helt ensam i solen, med musik i öronen. Det var mysigt. Men det är svårt att hitta hem igen när man går vilse i Limhamn. haha!

På kvällen var jag och Jonna nere vid Sibbarp, skulle kolla solnedgången och ta lite bilder.. Men, det sket sig. Det var alldeles för molnigt för att kunna ta bilder på solnedgången. Men jag fick några bilder iaf. Kommer upp lite senare.

Jag har en del att se fram emot, som ni såg några inlägg ner. Jag hoppas alla andra får en lika fin sommar som jag kommer få! Detta är helt otroligt fantastiskt!

Imorgon ska jag träffa Sara, det var längesen. Ska med henne och shoppa och så ska vi ta lite bilder. Sen på lördag eller måndag så kommer mamma hit och myser en stund. Onsdag, Eclipse, och då kommer ju Kevin också. Det ska bli kul att träffa dom. Sen någon gång innan jag åker så ska Jesper komma ner med sin flickvän också. Det kommer bli en bra tid fram till Paris resan. =) Jag saknar min familj.

Puss

(just det, vi leker på lekplatser också!)

Din åsikt
Postat av: pelle

Just ja, den där "Eclipse" har ju premiär snart, ja. Då börjar tjatet igen :P

2010-06-26 @ 18:22:27
URL: http://pellespersonliga.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback