Oscarsgalan med Jonna

Nu sitter vi här i år igen. Ska försöka hålla oss vakna hela natten & titta på oscars galan. Förra året klarade vi det, gik direkt från tvn till tåget när vi skulle till skolan. Haha! Awesome! Detta året känns faktiskt som att det kommer gå sämre :O Vet inte varför. Men både jag & jonna är redan trötta. Dock har vi 2 liter energi dricka & vi har sbaks så det räcker! Vi har redan suttit & dreglat över Anna Kendricks überfina klänning!

Ni kan se alla skådisar & deras kläder här ;



Anna Kendrick, känd för bland annat sin roll som Jessica i Twilight & New Moon samt Up in the Air, nominerad för bland annat sin roll i Up in the air. & Zac Efron kom i en något snyggare frisyr än vanligt. Dreggel på honom ^_^

Taha! Puss

Din åsikt
Postat av: Wararat

Så gullig hon såg ut!

btw såg att du också har bloglovin', ska vi följa varandras? ^^

2010-03-10 @ 14:52:02
URL: http://noxea.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback