Remember me




Jonna bjöd mig på bio idag. Födelsedags present. Det blev Remember me där Robert Pattinson spelar huvudrollen. Han var riktigt jävla skitbra! Man blev verkligen berörd av hans skådespeleri. Filmen var skitbra, riktigt touching typ. Men var beredda på att gråta om ni ser den. Jag vill inte säga så mycket mer om den, för då förstör jag den. Men man förväntar sig ett helt annat slut än det som var. Jag & Jonna satt & bröt ihop typ. men vi var inte ensamma om det. Satt väl en max 20 pers i salongen & typ alla snyftade. haha!

men bra var den. Fattar dock inte varför jag & jonna alltid ska välja filmer som vi bölar ihjäl oss på. Det gjorde ju inte saken mycket bättre att jag var riktigt röksugen. men jag har klarat mig hittills, och ska fortsätta klara mig! :D

Se filmen, Remember me.
Skitbra.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback