Avatar



Okej, jag vet att jag är jättesen... Men jag såg den för första gången igår. & jag älskade den! Helt seriöst! Måste vara en av de bästa filmerna jag någonsin sett! Satt i soffan, med en filt på mig, trevligt sällskap av Sascha, cola.. Inte för att jag egentligen lade märke till varken cola, Sascha eller filten.. Jag var helt jävla fast i filmen! Jag grät för att den var så jävla vackert utförd, sen bröt jag nästan ihop vid flera andra tillfällen. Jag hade frågat Jonna om man börjar gråta till Avatar, "ja, lite"... LITE?! Seriöst >.< Stackars Sascha fick se mig gråta floder! haha! Men det gör inget, han tyckte bara jag var söt ^_____^



Jag hade älskat att bo i Pandora, aldrig mörkt & så fruktansvärt vackert! Herrejävlar.. Jag blev helt förälskad i filmen. I soundtracket, i färger, ljuset, känslorna som jag fick av att se den. Jag är helt seriöst kär i en film.






I love it.
KANONKUL! 5 av 5 toasters!!!!


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback